Tertualiar sobre cine y juegos
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tertualiar sobre cine y juegos

Foro sobre cine y juegos
 
ÍndicePortalGaleríaBuscarÚltimas imágenesRegistrarseConectarse

 

 Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues

Ir abajo 
AutorMensaje
Ranma
Moderador
Moderador
Ranma


Cantidad de envíos : 348
Localizacion : Alacant, Llevant, Països Catalans (Alicante is not Valencia)
Fecha de inscripción : 11/02/2007

Experiencia
Nivel:
Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues Left_bar_bleue300/1000Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues Empty_bar_bleue  (300/1000)

Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues Empty
MensajeTema: Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues   Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues Icon_minitimeSáb Ago 11, 2007 8:18 pm

Hola nois i noies, un dia vaig posar una pàgina per la qual es podien veure pel·lícules i sèries online (Stage6/Películasonline).
Però si algú vol veure una pel·lícula o una sèrie que no es troba a la pàgina Stage6/Películasonline, o vol llegir un manga sense comprar-se'l hi ha una pàgina on hi ha una llista immensa de material d'anime, de manga i de pel·lículas asiàtiques.

Aquesta pàgina es diu El Rincon Del Manga (ja la vaig citar quan vaig podar informació de la sèrie Great Teacher Onizuka).

Dins d'aquesta pàgina (la qual per cert està continuament actualizantse) hi ha diferents zones en quant a coses per a descarregar-se.

- Si es vol descarregar anime hi ha dues opcions. Una pàgina on hi ha elinks d'anime i una altra pàgina on hi ha anime en descàrrega directa (La majoria de sèries estan en japonès subtitulades al castellà. Però també hi ha sèries en castellà i també algunes en català)

- Si es vol descarregar pel·lícules asiàtiques per elinks (algunes de les pel·lícules estan subtitulades i unes altres estan doblades)

- Si es vol descarregar sèries de televisió (aquesta secció és relativament nova i encara no hi ha molt de material)

- I Per últim si es vol descarregar sèries de Manga (És la manera perfecta de llegir mangues gratis ^^!)

I si haguera de recomendar-vos alguna cosa...em pareix que seria els tomos de la sèrie "Berserk" que també estan en aquesta pàgina en descàrrega directa.

Adéuuuu ^^!
Volver arriba Ir abajo
 
Pàgina on Descarregar Anime/Pel·lícules Asiàtiques/Mangues
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Pagina de entretenimiento
» Pagina entretenida para ver videos de juegos y su publicidad
» Anime: Colorful
» Anime/Manga: Bleach
» Manga/Anime: One Piece

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Tertualiar sobre cine y juegos :: Cine :: General-
Cambiar a: